راه های کسب درآمد و افزایش بیت کوین
.خرید آنلاین کتاب. .خرید ساعت دیواری . .خرید ساعت مچی. .تلویزیون شهری.
نوشته شده توسط : ×DKbehdad×

چگونه می توان بیت کوین خود را افزایش داد؟

 

از کجا بیت کوین به دست بیاوریم؟

 

چه راه هایی برای کسب بیت کوین وجود دارد؟

 

راه های درآمد و افزایش بیت کوین چیست؟

 

و...

 

این ها نمونه سوالاتی است که این روزها بسیاری از کاربران و کسانی که تازه با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده اند می پرسند و در جستجوی جواب خود می گردند. بر همین اساس تصمیم گرفتم که توضیحی کوتاه در مورد نحوه کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتالی بدهم که امیدوارم مورد استفاده کاربران عزیز قرار گیرد، ضمن این که اگر دوستان با سابقه در این زمینه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را برای کسب بیت کوین دارند خوشحال می شوم که از نظرات شما عزیزان استفاده کنم.

 

استخراج (Mining)

 

اولین راه درآمد و افزایش بیت کوین استخراج آن است که برای انجام این امر نیاز به استفاده از دستگاه مخصوص استخراج بیت کوین می باشد که در ایران هم قابل تهیه است. علاوه بر داشتن دستگاه استخراج شما نیاز به یک اینترنت با سرعت پایدار و برق دارید. این ۳ چیز برای استخراج بیت کوین کافی است. بعد از تهیه و آماده سازی این موارد کافی است که دستگاه خود را بر روی یکی از استخرهای استخراج تنظیم کنید و اجازه دهید که دستگاه شروع به استخراج کند بسته به نوع استخراج و استخری که انتخاب می کنید، بیت کوین به دست آمده بین افرادی که در استخر استخراج سهیم هستند تقسیم می شود. این تقسیم بر اساس میزان قدرت دستگاه افراد صورت می گیرد. برای مثال اگر یک دستگاه با قدرت TH/s1 داشته باشید و آن را بر روی استخر F2POOL.COM تنظیم کنید روزانه معادل 0.00230504 BTC به شما پرداخت خواهد کرد. اگر از دستگاه VS استفاده می کنید می شود در حدود 0.1094894 BTC در روز.

 

کلیک کردن (Faucet)

 

دومین راه برای درآمد و افزایش بیت کوین عضویت در سایت هایی است که برای تبلیغات و کلیک کردن به شما بیت کوین پرداخت می کند که با توجه به این که نیازی به سرمایه اولیه ندارید می تواند جالب باشد اما درآمد حاصله در ابتدای کار چندان چشم گیر نبوده اما با کمی صبوری و استمرار می توانید مقداری بیت کوین را برای شروع کار جمع آوری کنید.

 

خرید و فروش (Trade)

 

و اما راه سوم برای درآمد و افزایش بیت کوین "ترید" یا همان خرید و فروش بیت کوین است که می توانید از طریق پلات فرم هایی که برای انجام این معاملات وجود دارد اقدام کنید. نکته قابل توجه در زمینه ترید کردن ارزهای دیجیتالی این است که شما با استفاده از نوسانات بازار و روند قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی می توانید سرمایه خود را افزایش دهید. برای مثال با دنبال کردن روند تغییر ارزش بیت کوین در برابر ارزهای دیگر می توانید معاملات خوبی انجام دهید. زمانی که روند ارزش بیت کوین رو به سقوط است اقدام به تبدیل آن به ارزی که روند ارزش آن رو به صعود است مثلا "DASH" کنید و زمانی که این روند تغییر کرد و ارزش بیت کوین به کف رسید و بعد شروع به صعود کرد اقدام به خرید کنید. البته باید در نظر گرفت که کار به این سادگی نیست اما با اندکی دانش و قدرت تحلیل تکنیکال و همچنین سرمایه ایی اندک می توان شروع به انجام معاملات کرد و از این بازار پر نوسان سود به دست آورد. توجه داشته باشید نوسانات بسیار و عدم ثبات در بازار بهترین فرصت برای سرمایه گذاران و معامله گران است چرا که در چنین شرایطی است که می توان اقدام به درآمد و افزایش بیت کوین کرد، البته باید توجه داشت که همین نوسانات می تواند به از دست دادن سرمایه موجب گردد. در ضمن این نکته را هم به خاطر بسپارید که حتما نباید یک سر این خرید و فروش ها بیت کوین باشد، شما میتوانید از تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر استفاده کنید که در نهایت منجر به افزایش سرمایه اولیه شما خواهد شد.

 

بنده شخصا به شما توصیه می کنم برای شروع کار در ارزهای الکترونیک سرمایه گذاری نکنید. اگر بتوانید به صورت رایگان با این سایت ها مقداری بیت کوین جمع آوری کنید عالی است. من شخصا ۱ ریال هم در این ارزها سرمایه گذاری نکرده و نمی کنم، بلکه فقط رایگان به دست آورده و با فروش به موسسات معتبر ریال به دست می آورم و یا اینکه همان را برای چند برابر کردنش سرمایه می کنم.

 

برای آگاهی از پر سودترین و بهترین سایت های کسب بیت کوین و روش کار با آن ها به اینجا مراجعه نمائید.

 

این مطلب را حتما ببینید:

 

راحت ترین روش به دست آوردن بیت کوین رایگان

 

 




:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Mehran در تاریخ : 1398/9/29/5 - - گفته است :
با سلام
بله لینک تون و در همین قسمت ثبت کنید برای شما درج خواهد شد.
باتشکر

/weblog/file/img/m.jpg
amir در تاریخ : 1398/8/3/5 - - گفته است :
با درود
دوست عزیز میخواستم بدونم آیا امکان داره یک لینک برای ما در صفحه کامنت ها تون قرار بدید
اگه هزینه ای هم داشته باشه پرداخت میشه خدمتتون
ارادتمند


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: